: A Great Day

Jaha ni, kära vänner.
På onsdag sticker kära Fisen ner till Afrika och kommer inte hem förrens i mars. CHAIZE!
Hon är brun redan nu efter att ha grundat gärnet i solariet, fatta när hon kommer hem!
Hon kom förbi förut medans hon var i Mjölban, så jag gav henne ett par goda råd på vägen, vilka hon tackade för. Because I'm the shit. Sedan sa vi hej då och vi blev lite sentimentala. Jag och Madde deppade genom att dra till hemköp och donken för att dränka våra sorger över att Fisen kanske blir uppäten av ett lejon.

Såg på SATC the movie och snackade skit.

Här är bilder jag utlovade, för tur, det hade ni:


En glad Fis som ska lämna oss i sticket


Kolla vilken trött och glad bästis! Moooojde


Min och Mojdes bloggdatorer. En Sony Vaio och en Advent..
Jaja, Mojde hade visst fjäskat för tomten i år.. *GrRr*

Kommentarer
Postat av: ceciliaaa

haha vad gullig du va där madde!

2009-01-06 @ 18:51:08
URL: http://celia.devote.se

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0