: Jag är storbloggare!

Hej hej, hallå dagboken.
Idag har skolan sugit multiballe, men hade ju Liffan och Similla där så det var ju bra!
Att ha glömt mina cigaretter hemma fick mig att inse hur styrd man är av nikotin.
Var nära att börja tjuta på mattelektionen. GE MIG NIKOTIN!
Blev desperat. Frågade Håkiz om han hade slutat röka.
Det hade han. Jag var en millimeter från att börja grina.
"Mein diu kain fiå en snius!" Säger han på sin bredaste gotländska. MEN JAG SNUSAR JU INTE!

När jag var nära på att bryta ihop hör jag en smäll bredvid mig.
Gud hade släppt ner en snusdosa bredvid mig (det visade sig senare bara vara Håkiz).
Med darrande händer tog jag upp en prilla och körde upp den i underläppen.
JAG DOG! Började salivera och liksom pumpade ut nikotinet med pekfingret.
Jag tycker att det enda jag behöver säga är: "Jennifer, du ser fan hög ut", citerat Liffan.
 Aah,. Himmel riket. Så idag har jag varit utan cigaretter i 13 timmar (!). Fan inte illa.
Fast när jag kom hem ifrån morsan tog jag en cigarett och livet var bra igen.
Har i alla fall insett idag hur skönt det ska bli att fimpa den 1a mars!

Jag insåg att jag är storbloggare då jag idag fick hem en pocketbok från Pocketklubben.
TACK! Flickan under gatan heter den, verkarspännande..



Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0