: Johan Palm & Co.

Hej alla mina vänner som känner!
Idag har jag varit och bevittnat Mjölbys största händelse ever - Vi var överbefolkade!

Ni töntar, som är lika töntiga som jag, visste om att hela Idol-ligan skulle komma till vår lilla stad. (LÄS: Skithåla)
Det märkvärdiga var att detta var enda gången på deras turné som Palmen skulle vara med.
Han som drog igång pubilken frågade: Vilka här är från MJÖLBY!? Någorlunda högt skrik.
Hur många här är från Stockholm!? - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Jag trodde mina öron skulle dö, och mitt hjärta ge med sig av skräck. Mer än hälften kom från hufvudstaden!
Det är fan galet. Och han sjöng bara 2 låtar.
Och alla som stod längst fram hade köat i 5 timmar (!) Varav en sedan sju i morse. Chaize!

Genomgång av denna händelse:

- Alla ser bättre ut i verkligheten
- Palmen såg helt sliten ut (Hans mamma har skvallrat till min att han legat sjuk nån månad)
- Alice är en mini människa. (Sorry Mulle, men du är inte kortast endå!)
- Robin B är snygg i verkligheten. Och han sjunger bättre IRL! Troode aldrig jag skulle säga det.
- Kevin är en världstjärna. Och han är sämst i världen på skämt. Men det är väll bara charmigt.

 En Palmiz  En Robiz  En Aliz

 En Keviz

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0