Bananas!

Hej hej, hallå dagboken.
Inatt somnade jag gott för en gångs skull! Jag hade satt alarmet på mobilen eftersom jag skulle iväg med Mojde idag. När det väl ringer drömmer jag en så jäkla gödig dröm som jag ville drömma vidare. Blev irriterad.. Men snozade och hade tur att komma tillbaka till samma dröm igen! Men så ringde klockan igen, och jag insåg att det var dags att gå upp. Gör mig iordning, och så börjar tiden närma sig till att vi ska dra. Så jag ringer Mojde:

J: Tja, vad gör du?
M: Njäe jag ligger och solar
J: ...
J: Eeh jaha, när skulle vi dra då?
M: Näe jag kom på att jag skiter i det.

Så dumungen lägger sig och solar fast jag hade kunnat legat och sova, och vägrar ringa och säga att vi inte ska nånstans. Jeffe blev sur. Men det har gått över nu. Fast hon kan förvänta sig smisk med min äckliga flugsmälla nästa gång jag ser henne!


Inte lika snäll som hon ser ut! (ibland kanske..)

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0