: Blaha

Hej hej, hallå dagboken.
Vaknade rätt sent efter att ha vänt på dygnet, för 25e gången i ordningen!
Idag hade jag tänkt att ta en PowerWalk i den sjukt galna värmen. Fatta bra, kommer svettas som en annan jävla gnu. Bra skit, bra skit - rensa ut gammal skit.

Jahaja. En annan knepig grej, jag har fått FYRA olika tider på Arbetsförmedlingen. Amen say WHAT!? Det enda jag vill är att få jobb, varför måste jag då sitta med 20 andra och lyssna på en massa goja? Släng in mig i ett rum med en tant som kan ett och annat om jobbsökande än att jag ska behöva gå upp 8 på morgonen och vrida och vända mig på en pinnstol med andra arbetslösa. Som förmodligen också suger på att skriva CV. Ja jisses.. Ibland är det allt synd att alla inte tänker som jag :')

På detta säger vi alla:
Amen.


NEVER BEFORE SEENED PICTURE!
Ett muterat ägg jag fick till påsk.

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0