: Guess what!

Den som gissar rätt på vad jag hade på mig idag vinner ett tuggat tuggummi! Smaken är kvar, lite i allafall, och det är ett rosa Hubba Bubba. Man vinner också en helkväll med mig innehållande allt vad det innebär!

Värt att tävla med andra ord!
Det enda du behöver göra är att skriva i din blogg att du tävlar hos mig (med länk) och skriver en kommentar. Ni har till 18.00 på er!

PUSS!


Och medans ni funderar ska ni få NEVER BEFORE SHOWED PICTURES!



LillMadde. Året efter denna bilden togs blev vi bästisar.


Jaja. Man kan ju inte alltid vara snygg.. :O


Midsommarafton och Madde hade fransklänning. HAHA!


It was a hard work to get it of, but someone had to do it..

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0