: When u r bored

MINA SKÖNHETSPRODUKTER:

Duschcreme
: Natusan Baby Wash, den gula
Shampoo: John Freida Brilliant Brunette
Balsam: Balsam är DÖD för mitt hår!
Hårinpackning: Lòréals, röd förpackning
Torrschampo: Toni & Guy
Hårprodukt: PHC Saltwater Spray
Hårspray: Wella Shockwaves, Boost It. VÄRLDSBÄST!
Lock-/plattång: En smal som är hur gammal som helst, en tjock från Ellos
Bodypeeling: Just nu en från LdB, Summer Edition. Inte så bra..
Bodylotion: A&O för huden! Just nu en från CCS, oparfymerad.

Kroppsprodukt: -
Solskydd: Oftast från NIVEA.
Parfym: L.A.M.B by Gwen Steffani. Alltid.
Deodorant: Alltid Rexona 24/h stick. Fattar inte folk som anävnder roll?!
Ansiktsrengöring: Garnier cleansing milk
Ansiktsvatten: Garnier facial fruit water
Make up Remover: Niveas sminkborttagningsservetter
Ansiktscreme: Garnier, den gröna burken för känslig hy.

Nattkräm: Fattar inte varför jag inte invisterat i en..
Ögoncreme: En från Åhléns, inte så bra med billig.
Ansiktspeeling: Från NIVEA! Så jäkla bra. Min räddare i nöden.
Ansiktsmask: Ingen speciell
Primer: Lumene
Concealer: Lumene tripple
Foundation: Lumene, så jävla underbar!
Rouge: Ett creme rouge från Maybelline. Fräscht vår/sommar med en cremevariant.
Bronzingpowder: Kan man inte lägga så det blir snyggt ska man låta bli! ...

Mascara: LÄTT Max Factor Masterpiece MAX. Bästa mascaran ever! kommer aldrig byta fan.
Ögonskugga: Sällan jag använder, men en från FACE eller IsaDora.
Ögonbrynspenna: Lumene, blonde. HAHA jag borde bli sponsrad..
Ögondroppar: -
Läpprodukt: Lipsyl från Rosebud & co.
Läppstift: -
Läppglans: Ett ljust från FACE Stockholm eller ett svagt rosa från Clarins.
Nagellack: Depend eller Mavala.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeffe jag har en fråga! Funkar verkligen det där med torrschampoo? :P

2009-06-17 @ 22:55:00
Postat av: Jeffe

*Hej du anonyma utan sexigt namn!

Torrschampo är en jäkligt bra uppfinning! Du vet dagar du vet att du borde duschat kvällen innan men inte orkat, och ser nu att ditt hår är flötigare än en ask med Bregott? Gör lager med en kamm och spraya lite i hårbotten, gnid in. Ta nästa läger, spraya, gnid in. Håll på sådär tills det finns överallt i huvvet/hårbotten och - TADAAA! Istället för turkdusch fick du dig nu en wedi svennedusch.*

2009-06-17 @ 23:24:01
URL: http://jennifersworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle jag göra en sån lista så skulle de stå "Oriflame" på alla svar.. DET är de världsbästaste märket! ;)



Föresten, How you doin'?

2009-06-17 @ 23:42:30
URL: http://bobboliina.blogg.se/

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0