: 500:- från GratisBio!

Kära vänner, kära kollegor.
Svenska folket. Min man och mina barn!
Mina väljare. HALELUJAH!

Idag damp det ner ett roligt litet kuvert i min brevlåda.
Nämligen ett presentkort på KICKS på 500 spänn!

Genom Gratisbio har jag lätt som en jäkla plätt samlat ihop mina poäng!
Dom är en seriös sida som håller vad dom lovar.
Och vad är inte bättre än att få något tillbaka när man köper något?
Du kan shoppa på tex. Nelly och få tillbaka köpesumman i poäng!
Gå in på hemsidor och du får poäng. Nej, det är busenkelt.
För alla poäng du får kan du senare lösa in till fysiska Presentkort!

För alla er som inte redan gått med i GratisBio, ni skeptiker -
Tro mig, det fungerar! Säger JAG att någonting fungerar så gör det det också.




Vad väntar du på!?
Få gratis biobiljetter, smink, kläder - You Name It!
Klicka på bannern eller någon av länkarna.

Puss och nyp!

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0