Dissy

Hej hej, hallå dagboken.
Jeffe mår inte bra. Not at all.
Har varit yr och svimfärdig sen i torsdags. Var en hårssmån nära till att svimma på jobbet i fredags, igår och idag. Mitt blodsocker ligger katastrofalt lågt, blodtryck och puls åt helvete för högt. Så idag fick jag ringa vårdcentralen, fick tid på torsdag. Hade mer än gärna velat haft idag! Men den svenska vården vet vi vid det här laget hur det är. Man får ingen hjälp förrens man är död helt enkelt. Åker du in med ambulans får du endå vänta flera timmar. Galet! Men what to do, så att säga.

Och är det diabetes dör jag!!!
Så sant som det är sagt.
Men nu ska vi inte förhasta oss. Förhoppningsvis kommer det bara visa lågt järnvärde samt att jag måste dricka mer vatten på jobbet. Och banta. Och sluta röka. Och motionera mer. Höhöhö.

Jahaja.
Annars då.. Från och med den här lördagen kommer jag jobba varannan lördag. Klirr i kassan, yes please! Känns jäkligt opeppt för tillfället, men kommer väll att komma in i det med. Så så är det med deeet.

TTYL
Amen.

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0