Tomorrow

Nu när klockan är efter 00 kan jag ju säga att jag fyller år imorgon!
Runt 15 blir det kalas för släkten och vid 17 blir det kalas med tjejerna!
Kommer bli niiice.

Imorgon (?) när jag vaknar (Måste fan ställa klockan) måste jag städa det sista, för senare drar jag till Emil om det blir som jag har tänkt (haha). Eftersom det är pisskallt ute lär jag ska sova där och då blir det ju lite väl om jag måste hem supertidigt för att städa liksom. Så näe, det ska jag se till att ha klart. Sen får jag se om jag drar och handlar eller om jag tar det på hemvägen från Emil sen..

Vad vi ska fika på får vara hemligt tills dess!

Blir att dricka lite på kvällen med, blir fint.
Sen ska jag se till att inte glömma bjuda in alla som är tänkt, så det ska jag också göra!




Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0