Fever

Hej hej, hallå dagboken.
Och hej mina utvandrare! (Saknar er!)

Igårkväll mådde jag inte bra för fem öre, såg senare att jag hade feber. På morgonen var den borta så jag drog till jobbet. Jäkligt segt i början, men sen rullade det på. Var inte så mycket kunder heller, skönt. Hade inte pallat med en hektisk dag. Fick näsblod nyss med, beror väll på allt nässpray som min stackars näsa fått stått ut med dom senaste dagarna! Så jäkla snorig är jag, fyfan.

Den här veckan blir kort tack vare påsken (TACK Jesus!). Ledig Fredag till Måndag så fantastiskt gött. På fredag vill jag gå ut, ska tydligen vara lite galej på Kvarnparken, inte varit där på skitlänge (not so wierd möhööö) så blir nog att dra dit och kolla läget! På lördag fyller min broder år och på måndag blire påskmiddag med släkten! Wiktit nice.

Imorgon halv 8 imorgon bitti kommer det att dundra in en karl här, det ni! Jag hörde något om ett golv som skulle läggas hemma hos honom, men jag vet inte.

Amen.



Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0