Hälg satt säg

Hej hej, hallå dagboken.
Fredagen innebar riktigt intensivt jobb! Hann inte med annat än att stå i kassan och fylla på kaffe, herreminje. Du anar inte hur gött det var att ta helg!

På morgonen var Emil, Jocke och hans fruga här och lämnade och kopplade in surroundsystemet åtmeh! Wiktit snällt. Fattas sladdar haha så nu står allt jäkla bråte mitt på golvet med tusentals sladdar överallt! Ska ta bild påt när jag orkar så får du se hur jag hart.

Anyways, after work stack jag hem till Emil, det första jag gjorde när jag kom in var att slänga av mig skorna, öppna en bärs och placerade mig själv i soffan. NJUTNING på hög nivå! I tell you. Vi fixade käk och lirade tv-spel. Det var detläskigaste jävla skitspelet jag någonsin kört! Varken jag eller Emil har varit med om liknande, och vi har sett mycket skit ihop! Men det här tog allt. Herrejävlar, vi satt och skrek som två små fjortisar hahaha!
Försökte se Shutter Island med (som jag väntat på sen förra året!) men ljudkvalitén var äckligt dålig så vi gav upp ocg såg på Cirque de Freak istället. Wiktit snygg film! Wekomenderar jag vettu.

Idag fyller morfar år (GRATTIS!) så var på födelsedagskalas och satt där några timmar och snackade skit. Och helvete vad gott fika det bjöds på! I tell you. Fick träffa min gulliga brorsson också (fasters favorit!).
Drog hem och hade tvätterstuga, ska gå och hämta det sista i torkskåpet nu tänkte jag.

SPÄNNANDE LIV JAG HAAAR!

Amen.

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0