Hard decision

Åh.
BeSlUtSångEsT när den är som värst! Jag har sådana härliga lyxproblem nu för tiden! :') Det är så att jag inte kan bestämma mig för vilken bok jag vill börja läsa. Hehehe. Hehe. Hehhehee.. hehe. heh..
Har snart läst klart "Emma, Mias dotter" (kanske 50 sidor kvar) vilket kommer att bli utläst ikväll. Vad ska jag läsa sen då?

Alternativen är, dom jag är mest sugen på (för du har väll sett mitt bibliotek?!):
1. Snabba Cash, Jens Lapidus (Läsa om, eftersom jag läste den när den precis kommit ut och efter att ha sett filmen konstaterade jag att jag måste läsa den igen!)
2. Aldrig Fucka Upp, Jens Lapidus (Att jag inte köpt den tidigare än nu på bokrean är för mig ett mysterium..)
3. Mias systrar, Maria eller vad hon nu heter
4. Jenny S, Denise Rudberg (Läst alla andra i ordning, denna står på tur)
5. Sushi för nybörjare, Marian Keyes (läst Vattenmelonen, En oväntad semester och Änglar)
6. Första boken i Twilight-serien (har alla 3)

Såååe.. Jaha? HJÄLP MEH?!



Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0