Hi!

Hej hej, hallå dagboken.
Den här jobbdagen har känts fruktansvärt lång! Var en sån dag när man tror att det gått en halvtimme, så har det i själva verket gått 5 minuter. Herreguuud och mina fötter dog idag. Märkligt, inte känt av nått på ett tag. Men sen, pang boooom bah'.

Hey, måste berätta en grey!

Jag ville ha en vardagsmascara, så jag köpte Maybellines Define A Lash Waterproof. Alltså. Fransarna ser ut nu (Efter nästan 12 timmar) som dom gjorde när jag la på mascaran! Jag böjde fransarna med tång (As usual) och dom är fortfarande böjda och den har inte runnit och varenda liten frans ligger som den gjorde från början! Herrejävlar, den här tänker jag inte byta ut för allt i världen! Såg att dom fått in Define A Lash Volume, den ska jag fan testa när min "festmascara" är slut. Har använt Max Factor Masterpiece Max i ett par år och tänker inte byta ut den mot allt i världen! L o v e it. Men om Maybellines volume DAL är lika bra som DAL.. Då måste jag ta ett hjärteskärande beslut..

EN TILL GREY!
Kvarnen har fått in B&J! Och inte nog med det, dom hade min favvosmak! (New York)
Så gissa vad som finns i Jeffes frys nu?

Amen.

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0