My Weekend

Hej hej, hallå dagboken.
Helgen har varit relativt lugn. Igår eftermiddag hamnade jag hemma hos en fin karl som lagade skitgott (och skistarkt!) käk och glodde på tv. Måsigt. Sov över där, han drog till jobbet vid 8 och jag låg kvar och sov tills det var dags för mig att göra mig iordning och dra till mitt work satt säga. Lugna måndagen som vanligt! Men fanns endå att göra hela tiden så dagen gick faktiskt snabbt. Har börjat komma in det nu, känns skönt!

Annars fick jag reda på att jag ska börja jobba varannan lördag! Det är bara mellan 10-15 så det är lurre.

Igår på förmiddagen/dagen hade jag grovstädning med allt vad det innebär! Så jävla skönt att ha det gjort. Imorgonbitti måste jag ringa elektrikern så han/hon får komma och kolla på skiten. Lite oväl när man kommer hem när det är mörkt ute och inte kan se ett jota.

Amen.

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0