Saturday, January 13, 2010

Hej hej, hallå dagboken.
Idag vaknade jag vid 10 efter att ha somnat om vid 8. SKÖNT!
Sen klädde jag på mig och stack till mormor och morfar, stack in till Linköping. Sprang in på Gina och köpte två svarta baslinnen (Finally) och tog en runda på IKEA. Var tvungen att köpa en glödlampa till hallen då den pajat. Vansinnigt mycket folk ute by the way!

Vi drog till Sjögestad och käkade, lika mycket folk där! Sinnes. Blev fläskfilé, I'm not complainin'.
Sen drog vi hem till mormor och drack kaffe, sen åkte vi och hämtade Crosstrainern! Äntligen! Så nu står den parkerad i min WIC. Typiskt när jag äntligen fått ordning där inne haha.

Blev att sopsortera när jag kom hem, och sen blev det ett besök på det nyöppnade Hemmakväll. Galet stort där inne! Jizuz. Förresten, den nya glödlampan jag köpte funkade inte.. Vilket innebär att det är elfel i både köket och hallen! Blir att ringa elektriker på måndag, kul. Eftersom telefontiden är halv nio..

Ikväll har det inte blivit många knop, hade mycket att göra men inget blev av. Fick bli Melodifestivalen. Hejade på Salem (of course) men den där jävla böl-Anna gick vidare istället. Fyfan.

Amen.

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0