Tired

Hej hej, hallå dagboken.
Förra veckan hade jag redan jobbat en hel arbetsvecka! Galet vad fort tiden har gått.

Fredagen spenderades i soffan helt slut. På lördagen ville jag förståss sova länge, men vaknade självmant klockan 9 haha! Ville sova 1 timme till, passa på liksom. Så det gjorde jag! Sen gick jag upp och hade tvättstugan, sen käkade jag och packade och drog till stationen och mötte upp lilla-lillasyster och hoppade på tåget mot Örebro för att fira Fisen! Hon bjöd på gott käk och trevligt folk. Kul att träffa Mulle igen! Ho är la för söter. Ingen av oss hade tänkt på att det var Melodifestivalen i Örebro vilket är lika med SJUKT mycket folk! Utgång blev kört med andra ord vilket var synd. Jag och Sanne gick hem och däckade. Fisen och Mulle hamnade på efterfest.

Blev bakispizza, Sanne åkte hem vid tolv och jag åkte hem 2 timmar senare. Drog till Emil när jag kommit hem, vi såg på Rec 2 och han bjöd på fint käk! Fina karl. Filmen var riktigt bra! Och jag var rädd haha, inte ofta jag blir det. Sett för många skräckfilmer liksom. Helt klart bättre än 1an!

Segt att gå till jobbet idag, men dagen gick fort. Var lite off, vet inte varför.
Innan jobbet gick jag till AF och FK och fixade lite.

Nu ska jag diska, dammsuga och slänga i nya lakan i sängen! Blir en dusch på det med.

Amen.

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0