Late Night

Hej hej, hallå dagboken.
Idag har det varit storstädning hemma hos J.Lundqvist! Tom städat ur städskrubben! HAHA! *HaVe nO liFe*

Imorgon bitti blire tvättstugan (klockan 7 (sjuuu)) och sen ska jag sitta i telefon hela morgonen/förmiddan innan joppet. Det blir så hiskeligt mycket telefonsamtal pga min anställning! Men man skall icke klaga. Bara lite grann. Eftersom det är dyrt att ringa. Tider som dessa.

HAHA juste, lite kul (eller nej, inte kul för fem jävla öre).
Hittade mina gamla ViktVäktarpapper precis. Med andra ord hittade jag även min Medlemsbok. Alltså.. När jag skrev in mig sist kände jag mig så FÖRBANNAT fet! Trodde jag skulle dö när jag såg vad jag vägde. Och nu på sista tiden känner jag mig förbannat jävla fet.. Men jag har fan gått upp 6 kg från INSKRIVNINGSVIKTEN! Herrejävlar, och så har jag gått upp 11 (ELVA!!) öl och chips kilon från vad jag vägde när jag hoppade av därifrån. H e l l s k o t t a!

Imorgon vet jag en tjej som ska börja viktväkta igen, eller PowerWalka varenda jävla dag! Det här funkar ju inte. Och det är så jäkla joppit med mig. För det märks verkligen vad jag äter. Så fort jag äter något onyttigt går jag upp (skämtar inte, kan räcka med en bulljävel och jag går upp ett kilo på en dag!) Och så fort jag käkar salladsblad så går jag neeer.
Så det blir att införhandla ENBART frukt och grönsaker denna månadslön!

Amen.


Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0