LOVERS!

HEJ MINA LOVERS!
HEJ MINA HATERS!


VAD jag har saknar er! Va?! *GulligulligulliGULL!*

Och vad har lett till detta bloggpausande?
Enkelt svar, enkel matematik;
Put a J to the O to the B+B

Har helt enkelt inte haft något liv = inte haft ett piss att berätta om.
Kände att det helt enkelt inte blev roligt att skriva att jag byter sjuttioelva kaffefilter per dag, att jag är trött som en gnu och tvättar förkläden oftare än jag byter trosor.
...
Okej, nu ljög jag om det sista, men tänk er något i den stilen.

Dom första veckorna var jag bara trött. Kom hem, satte mig vid datorn och degade för att sen hopp i säng. Men sen kom jag in i det (äntligen) och fick energi på annat sätt! Har mest spenderat tid med Emil och morsan. HAHAHA! Tragiskt men sant.

Såe. O andra sidan har jag ju kunnat uppdatera om mina vanliga tankar vilka är underhållande nog, men nåväl.

TACK endå alla fem som kollat in då och då! HAHA
My biggest fanz I love u.

Hörs imoooorgon!
Eller senare.

Amen.



*SkämsBiLd baa' fatt jAg skÄmS*

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0