Since last time

Men jaha, vad har hänt för mig senaste tiden då?

- Jobbat Måndag till Fredag mellan 12-18 sedan 1a Mars
- Fått tillsvidareanställning i 6 månader! DET gillar vi
- Varit på diverse möten
- Fått utslag som ledde till skavsår som ledde till infektion som ledde till sårskorpor som ledde till att dom trillade av som ledde till att jag har FYRA märken/ärr, på exakta avstånd på röven efter knapparna på mina byxor eftersom jag är nickelallergisk i viss mån. (Detta KAN ha varit den längsta meningen ever!)
- Hängt med Empanq3
- Varit på lägenhetsvisning med Empanq3 som leder till flytt 1a Juli! (För honom ja!)
- Varit med Fia
- Varit på Parken med Fia
- Firat Kvarre på hennes födelsedag
- Festat hemma hos Pekkalainen
- Hälsat på Cicci och Anton i deras nya lya (spanat in sambo-livet på nära håll höhö)

Annars såe..

SAKNAR JAG MINA UTVANDRARE SÅ FÖRBANNAT JÄVLA HÅÅÅRT!
Men snart kommer di hem mina älskade små liv!
Och DET ser vi fram emot!


Och denna läggs upp Enbart för att den inte har med något att göra!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Grattis till tillsvidare anställningen :D De gjorderu bra Jeffe! :)))

2010-05-18 @ 13:57:53
Postat av: Jeffe

TACK Cicci! <3

2010-05-19 @ 18:38:23
URL: http://jennifersworld.blogg.se/
Postat av: kevlarsoul

hihi, det är ett aprilskämt, men det visste du kanske :D

2010-05-20 @ 02:01:00
URL: http://kevlarsoul.devote.se

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0