I'M BACK!

Älsklingar, älsklingar, ÄLSKLINGAR!
Jeffe är tillbaka, I promise this time!

Har märkt att jag saknat bloggen min nått så alles! Ni förstår, jag sitter och skriver som små blogginlägg på min Facebook. Och det är lite gay. Gay är inget fel. Jag är fel. Helt fel. Som sitter och skriver inlägg på Facebook.. HAHAH! Oh herregud, jag VET att ni har saknat min torra humor!

Soon I will be back on track, men först - En ny bloggdesign.

Hang in there, friends! Och alla ni söta som fortfarande kollar in varje dag för att se om jag skrivit någonting. Ni är för underbara!

Peace and love, and as I said - Hang in there!

Eder, JEFFE.


En bloggvärld utan min blogg är som en cykel utan runda hjul. Totalt VÄRLDELÖS!

Kommentarer
Postat av: cecilia

blogga meråå jeffe!!

2010-09-19 @ 23:49:40
URL: http://kniwi.blogg.se/
Postat av: Anonym

yaaaaaaaaay

2010-09-20 @ 09:40:16
Postat av: sissss

Jaa!! äntligen! har väntat i 100 år

2010-09-20 @ 18:53:46
Postat av: Royana

yes I do x)

2010-09-30 @ 22:31:36
URL: http://royanna.blogg.se/

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0