GOD, I missed you!

Heeej!
Mina hjärtan! Mina fina! Mina söta!
Vad jag har svikit er!

Det har varit ett händelserikt år.
Jag har fixat en ny design, snygg va?! Fortfarande lite kvar, men än sålänge så duger det, right?
Så länge jag bloggar blir alla barnen glada eller hur?

Som ni kanske har märkt i headern så har jag flyttat till GÖTEBORG!

Vet ni hur jäkla nice det är eller?
Jag har inte hunnit ändra "Om mig än" som ni kanske hunnit se, men det kommer!

Jag har saknat min blogg så förbannat.. Och nu när jag bor här kan ni räkna med många roliga uppdateringar!

Följ mig med Bloglovin' så ses vi!


PUSS OCH KÄRLEK!
Btw, kul att ni har hittat tillbaka <3



Fjäksbild!

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0