Min beställning från E.L.F!

3 arbetsdagar tog det att få min ordet från E.L.F!
Har varit sugen på det enda sedan det var nytt men inte vågat beställa förrens typ, nu! Och jag är så jävla nöjd!



13 produkter, inkl frakt blev det 288 spänn! Alltså..

Jag beställde följande:

1. Brightening Eyeliner Black
2. Travel Mirror (en vanlig spegel och en förstorande)
3. Eye Widener white (Ögonpenna anpassad för vattenlinjen)
4. Eyebrow stencil (Mallar som man sedan sätter på brynet och fyller i)
5. Superglossy lipshine SPF 15 i färgen Honey Do
6. Plumping lipglaze Oasis
7. All cover stick i färgen Lilac Petal
8. All cover stick i färgen Spotlight (Dom luktar apelsin!!)
9. Eyeshadow primer i färgen Sheer
10. Lipstick i den nya färgen Fantasy
11. Lipstick i den nya färgen Vodoo
12. Therapeutic conditioning lip balm  Strawberry Créme
13. Brush case (väska som jag kan ha mina sminkborstar i när jag reser!!)

ALLT kostade £1.50!! How sick..? Förutom Brush caset som kostade £5.00 och primern £3.

Lip plumpern fungerade faktiskt!! Och det är en fantastiskt fin färg, fan vad jag älskar den. Plus att den smakar mint! Läppstiften är en dröm, underbar färg med fantastiskt pigment och oerhört mjukt och fint.

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0