The crib!

Jag bor just nu i Guldheden med min sampo Gullan!
Vill ni veta hur det ser ut..? KLART SOM FAN NI VILL!
Era nyfikna snorungar..

Och eftersom jag gillar er så mycket, så tänkte jag visa!
(Döm inte. Vi får inte göra om ett jota, eller hänga upp saker på väggarna. Och vi delar sovrum..)



Sovrump! (lägg märke till P:t hehe..)



Hyllan i sovrumpet! Alltså.. Don't judge.



Garderoberna kan ni ju få se också! Ni ska bara veta hur många som finns..



Två dörrar finns i sovrumpet! I know, tjusigt.




Köket dåra. Lägg märke till avsaknaden av spisfläkt!




...? Why not..






Har jag sagt att det är gamla bilder? Nej, det har jag inte..
Vi har snyggare i köksfönstret och ett booord! Med stolar! ...




Hallen från köket.



FÖR STORT SKOSTÄLL!



BaDrUm







Vardagsrum. Mina klädställningar står nu i soviZ








Detta fick bli sista bilden.
Herregud, det måste ju kännas som om ni gått omkring hemma hos mig! Jezuz kristuz. Btw, visst är jag cool som använder Z istället för S? Impade ni är då..

Nångång mellan den 11-13 Maj flyttar vi till en skitstor 3a i Bö!
I know, det känns som om jag ljuger om det, och speciellt att det heter Bö haha! Men det är 5 min med vagn till Liseberg.. HAH jag känner er Avund! Okej, det ligger i Örgryte om det säger er något.

Kommentarer

Write your words down here!

Namn:
Are you here often?

E-mail: (Only I can see it)

URL/Blogg jag kan snoka i?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0